Through the sorrow all through our splendour
Don't take offence at my innuendo

sâmbătă, aprilie 02, 2011

Cădere


 Cădeam anevoios prin sine,  
 Un vid mă contopea cu ceaţa,  
 Pe când mişcam înzăpezită,  
 De valsul vechi ce alină viaţa..  
  
 După mult timp mă înmuiam în mine,  
 şi regăseam tăciuni ai clipelor, 
 Ascunşi acum prin piept şi vine. 
 De amplul zbor al zilelor.  
   
 De timp se vor răci,  
 Şi mă vor alunga din mine,  
 Prin vise albe şi sărace, 
 Ce nu mă vor trezi la tine..  
  
 Şi amintirea lor se afundă-n rai,  
 prin soarele de piatră, 
 Căutând refugiu peste lumi,  
 şi palida mea treaptă ...  

  

6 comentarii:

Scorchfield spunea...

We have a good poetry!
:)

Herta Lucescu spunea...

But not very good.

Scorchfield spunea...

Cel puţin 50 de ani de poezie mai ai în faţă şi începutul se arată promiţător!

Herta Lucescu spunea...

Se spune des.. Mai vedem noi:)

Scorchfield spunea...

O să mor de curiozitate!

Herta Lucescu spunea...

Nu muri, cred ca mai avem nevoie de tine!:)