Through the sorrow all through our splendour
Don't take offence at my innuendo

duminică, iunie 06, 2010

Amintiri în sepia

Tu,
un amurg multicolor,
ce mă îndrepţi spre basme indecente..

Pleci şi te-ntorci,
cu zâmbete de arlechin mă cauţi
spre desfătarea noastră..

Mirosul zilelor în sepia,
mă copleşeşte şi..
mă caut cu ardoare în mine..

Casa mea, cândva în vise te cuprindea.
Acum cuprinde doar fumul din noi,
un fum dens, intens..

Şi încă simt atingerea vremilor
ce au trecut şi vor să vie,
spre existenţa mea, a ta..
dar nu a noastră.

2 comentarii:

Joker spunea...

Asta cu ..Suferitul e de bine sau de rau?
Sau e un stres controlat:))

Herta Lucescu spunea...

Este un stres controlat. Orice postit de pe acest blog este un stres controlat.


Suferinta, aici pe blog, este ceva relativ.
Si nu prea vad suferinta ...aici.:)